090307-Söder..

Lördagen den 7 mars gick jag och min rotekompis ICE ut på söder i stockholm på ett ställe som heter "Bara vi"

Liten lokal där alla har uppsigt om vad som händer och sker.Mycket svårt att sarga.
Jag sitter på en stol med ryggen mot baren och ICE säger att det finns ett set om två som handlar Loka citrus :S
Jag kommer inte ihåg inledaren men de gick åt helvette för ena tjejen hade pojkvän och min måltavla va blyg och DSFare.
det tog inte lång tid innan dom gick därifrån
Efter ha vart på stället i två timmar gick vi till "Underbara bar"
där såg jag ett set om tre var av en va VFTare.
ett svårt set där dom sitter mittemot varandra och det är omöjligt att undvika att brösta någon!
inledaren vart: Är det här kalaset är? frågade jag killen i setet
han svarade med glad och trevlig blik :Ja här har vi ett litet kalas!
jag slog mig ner och frös ut min måltavla som sitter till vänster om mig.
Jag och killen hade ett trevligt samtal och allt flött på....
Jag NEGade min måltavla så fort hon kom in med en kommentar.
"shit va hon pratar mycket,avbryter hon alltid folk?" frågade jag killen!
Han srattade och NEGen gick igen om! efter ca 10 minuter gjorde ja täcken till ICE att ta hand om VFTaren medans jag låste måltavlan!
Jag la in kommentaren: "om jag inte hade vart gay hade du vart min ikväll!"
VFTaren lös upp med ett stort smile.
Jag pratade med henne och gav henne två tuggumin.
Den NEGen funkar alltid!
ICE kunde inte hålla VFTaren borta från mig (han va gay)
Han trodde att ja va gay och sättet va kört!
Jag kommer nog inte använda den

Kommentarer
Postat av: Pope

Jobbigt läge =)

2009-03-08 @ 16:54:58
Postat av: Lisa

Vi är den officiellt coolaste bloggen i staden! Ta en titt, och se själv! :) Ha en grym söndagskväll.

2009-03-08 @ 17:13:24
URL: http://dubbelbloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0