Åland

Nu i helgen var jag med familjen på kryssning till Åland.
Skönt att få lite miljöbyte samt ett bra tillfälle att sarga.
Det ska sägas att jag inte sargat något sedan jag och Nine var i ett köpcentrum. Det ska tilläggas att lågkunjukturen slagit hårt inte bara mot ekonomin men också för RGE:are, det var fan tomt på folk.
Men det är inte för de ja skriver, båten var en mix som jag inte sett på bra länge. 45-taggare bestod kanske av 50% av allt folk på båten, resten va 20-åringar och barnfamiljer. I alla fall det skulle gå bra att sarga. När jag var på väg mot baren för att fylla på i glaset blir jag knuffad i ryggen av några fina tjejer som skulle förbi. Jag vänder mig om och ser att dom försöker komma förbi (det var fullt med folk). - Spelar du hockey eller? frågade jag, tjejen som knuffat mej blir nervös och rådnar lite - Nä svarar hon medan hennes kompisar fnissar. - Konstigt svara jag, den tacklingen satt ju perfekt. Vi prata vidare o ja fick lite TPI. Vidare i baren stod jag och vänta på att få beställa kom det en tjej och ställde sig brevid (7p). Jag brydde mig inte om det, det var hon som började prata. Efter någon minut så vände hon sig mot mig och jag bröstade eftersom hon tagit första steget. Fick TPI men efter ett tag så sa hon att hon hade pojkvän så det sket sig men jag fick öva.

Uppe på dansgolvet så fanns det bra med folk men jag hade ingen speciell lust att gå upp innan ja hade någon måltavla. Efter ett toalettbesök så såg ja ett set om 2. Gick fram och körde "kompis flickvän bilder" inledaren och det gick bra vart uppdragen på golvet och det känndes ok med lite disco. Men det gled mig ur händerna så jag avbröt och gick o la mig

Våga, vinn
ICE

Kommentarer
Postat av: Anonym

de lät ju DISCO

2009-03-26 @ 19:12:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0