Första set, ett svårt set

Jag och NINE befan oss på "Bara vi", efter att NINE kört sitt set utan störra resultat kör jag ett set om 4, två VFT och två tjejer. Ett svårt set där de sitter i en ring men den som vågar vinner som det heter.
Jag kör lumpen inledaren på en av hindren : Gjorde du lumpen i Boden? Fan vad jag känner igen dej!
En stark inledare som går att köra i set där det finns killar.
Hindret hade inte gjort lumpen inte heller den andra VFTn. Trots det får jag igång ett samtal med killarna och jag ignorerar tjejerna tills en av dem börjar prata. Det ser ljust ut, alla i setet utom måltavla säger något, helt som det ska vara. Men setet glider ur händerna på mig efter som jag och NINE innan hade gjort upp om hur vi räddar varandra när måltavlan ska isoleras. En annan viktig faktor är att jag stod dåligt till i förhållande till måltavlan, bröstade.

Vidare till nästa ställe, efter en ny öl i handen och NINE och jag har analyserat förra stället.
NINE går in ett nytt set, efter ett par min ser jag att NINE går för måltavlan jag går fram och kör en inledare: "Är det här du är? Har letat efter dig". Blir presenterad för setet och jag går på hindret men det går inte alls bra. Trots det blir vi kvar vid setet. Jag byter till ett set om 4 och kör en inledare. Setet blir helt fel, pratar först med en VFT som tror att jag är konststudent. Ska sägas att jag hade påfåglat med en gul t-shirt och en röd slips runt halsen. Hur man drar paralellen mellan det och konst ser jag inte. För att ta kontakt med måltavlan kör jag en inledare/NEG som ställde henne lite. Det visar sig att hon e konststudent i Sumpan. NEG henne lite men det gav inget och jag gick därifrån.

Endå en lyckad kväll att bara se seten som misslyckade är fel inställning, du vinner alltid du kan analysera och göra bättre i nästa set. Den som vågar vinner
MVH ICE


Kommentarer
Postat av: ICE

Svårt att hålla borta hinder från "sin" egen sort haha, inge elakt menat mot bögar

2009-03-08 @ 16:06:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0