falun-örebro

som ni vet drog jag och Pet till falun i fredags för att sarga.
fyfan vilka fina tjejer de finns i dalarna, ja har ALDRIG sett så många 8-10p
alla SBn va skit fina.
kan ni gissa hur de gick?
jag fick ligga. inte bara en gång utan typ 10ggr men jag kom aldrig. jätte trist.
Pet fick också ligga. de va ju kul..
efter fredagen drog vi söderut till örebro på lördagen.
Nu skulle ja fixa annu mer SB..
påfåglad utihelvette drog vi ner på stan.
gör inte de .. skit i örebro.. alla är otrevliga jävla.. fan va sur ja blir..
aja som ni har förstått så vart de ingen. helt noll
jag alfade till och med ut mig själv
ALFA UT SIG SJÄLV!
då är de fan illa..
tack Pope för att vi fick stanna och sarga med dig. det va skit kul. hoppas att de blir mer av de :D
nu är de bara att släppa dethär och rulla vidare mot finlandsbåten på fredag
där kan man inte misslyckas.
ännu en gång, TACK Pope.
MVH


//Nine9

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0