fredags sargning.


                                                                                        FÄLTRAPPORT


då börjar jag min rapport.
jag och PET v på en pub på södermalm i stockholm.
vi ställde oss vid ett bord vid en jätte trång korridor.
bra strategiskt  för folk måste passera när dom ska på toa eller ut och röka.
vi spanade in ett set om 5 kvinnor 27-35 åringar (Nine9 sargar bara äldre)
planen va såhär:
så fort en i setet skulle passera oss skulle PET ge mig en signal.
jag som hade ryggen mot setet tog ett kliv bakåt och gav henne en lätt armbåge på hennes arm!'
OJ sa hon.
Nine9: spelar du hockey?(
med extrem kåt blick såg ja henne i ögonen sedan tittade jag sagta ner mot hennes fötter och upp igen till våra ögon möttes)
hon: nej det gör jag inte (hon log TPI)
Nine9: Nehe, men du är en jävel på att tacklass (
gav henne en flört och började prata med PET)
efter ca5-10 min kom hon igen och då inleder jag samtalet med att fråga vad hon tycker om att jag har målat maglack på min vänstra hand!
FLUFFADE blabla blaaaaa
Nu var jag inne i spelet!
jag sa till henne att jag måste prata med min kompis och sa:
hejdå kyss och pekade på min högra kind.
fick en jätte liten puss
;)
efter man har fått en så bra start så viste jag att kvällen skulle flyta på enligt spelets alla vågor.
glöm inte bort att hon va en 7-8poängare
MVH mr milf-hunter

//Nine9


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0