Kommande helg.

Trots Mitt, Nine och Pets nederlag förra helgen så ska jag ge mig ut på arenan i helgen.

Lördag it is.. 

Jag ska välja lite andra ställen än senast och se hur det går.
 
Jag tror att negen är jävligt viktig i Örebro. Neg Neg Neg Neg!!. Ta ner måltavlan på jorden ordentligt. Sen tror jag att man måste vara intensiv som fan för att sätta ett avtryck. Det blir ingen vacker sargning i helgen.. Måste bli harcore. Och påfåglad utav bara helvete. Idag ska jag på stan och inhandla diverse material.

Vad ska ni göra i helgen Nine?  "Alfa inte ut dig själv bara"  Hahaha!! =)

Under veckan som varit har jag övat in massor av trolleri trick. Kolla in denna sidan. Riktigt bra!

http://www.5min.com/Category/Arts/Magic

Ha en bra dag.

// Pope

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0