KUNG på krogen

okej vart ska jag börja?
jag och PET drog ut igen på våran sagrning enligt normal rutin.
jag träffade en as fin kvinna från götet med en såndär mysig dialekt.
allt bara flöt på helt sjukt,allt satt klockrent
tänk på ett tal mellan 1-4?
tänk på ett tal mellan 1-10?
allt funkade igår. jätte skönt.
kuben funkade också!
elfet ett tag frågade jag om hon ville kyssa mig!
hon sa nej. haha då sa ja att hon ändå inte hade vad som krävdes för att kyssa mig.
ja måste få dom tre Tna av dig först sa jag.
Tillit
Trohet
ähh skit samma de lät bra igår aif ;)
körde jätte mycke kinno på henne jag luktade på henne, allt
fick nr och en puss på kinden. sen såg jag henne djupt i ögonen när ja skulle gå och tog hennes haka och förde våra läppar tillsammans, otroligt fin kyss. hon sa att jag va mycke speciell kille.
jag vet! sa jag med mysig röst.
de va första sargningen på kvällen. Nu va Nine9 back in the game
sen gick jag och kollade hur de gick för PET då stog han och hånglade med en söt tjej kanske 7p.
jag gick mot ett anat set och sargade ellinor. fick ett sms av henne nyss ;D
söt tjej från dalarna. hon sa att ja va vällkommen och hälsa på henne. de kommer jag inte att göra.
med henne hånglade jag en bra stund sen gick jag vidare och kolla PET. tror på fan att han hånglade med en till!
igår hade jag allt man bara kan drömma om. de 2 finaste på stället va mina efter de flytet med kvinnorna va jag KUNG
ja gled runt och drog till mig SBn över hela stället otroligt.


//Nine9

Kommentarer
Postat av: Pope

Good Work!

2009-03-15 @ 21:55:14
Postat av: Pope

Good Work!

2009-03-15 @ 21:55:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0