Pets första inlägg

Som ni säkert läst så hade jag och nine askul i falun. aldrig nånsin har jag kännt mig så självsäker som när
jag gick ut i falun och allt e tack vare boken the game. Jag var kung över stället kändes det som och alla var
jätte trevliga där och d slutade med att jag drog hem till en tjej och knulla hela natten brände 5kådisar på henne:)
så jag e välkommen att hälsa på igen om jag har vägarna förbi. Nästa dag åkte vi och hälsa på nines kompis pope
i örebro och han verkar va en cool kille han ser ut som en flickfotograf enligt mig:) vi hade kul ända tills vi drog till
krogen där var alla otrevliga o griniga vet inte vad det är ni har emot stockholmare men nånting e det. Jag vill
tacka pope för att vi fick sova i hans lägenhet och säga att du är välkommen till stockholm när du har vägarna förbi.
mhv:pet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0