Pope, fredag 27/3

Här kommer kvällen..  

Tog bussen till stan, Hittade ett SB på på bussen som jag tänkte sarga men problemet är att hon lyssnar på musik på sin telefon. Svårt att bryta in.  När jag kom till stan ringde jag pet och förklarade problemet, fick bra tips.

Efter det tog jag en chansning och gick på pitchers, Där öppnade jag ett set om 2 jävligt vackar varelser , 8 och 9 p

Öppning: " Är det hit man går om man vill ta tråkigt"
SB1 " haha!  va bitter du är"
* "inte nu när jag hittat er, grejen är den att jag är helt ny i stan och jag vet inte vart jag ska gå"
SB1 "hur gammal är du??"  (TPI)
* " jag är 23 år gammal och har jävligt tråkigt ikväll"
SB1 " du borde gå på Harrys!"
* " Harrys!? är inte det bara gamlingar där? Om vi säger så här, jäg känner igen mig i dig, vart ska du gå?"
SB1 "vi ska på harrys, ni borde gå dit!"
*"NI???  det är bara jag...."
SB1 " Haha! Du är rolig du!"
*"ja till skillnad från er som sitter på det här jävla skitstället så är jag jävligt rolig. (NEG)
SB1 "hahaha!  ja det är sant men vi ska dra snart."
*"tack för tipset damer, kanske dyker in där senare, måste dra nu, ska på ett hemligt uppdrag innan harrys"
SB1 " hahahah! okej.. men jag hoppas vi ses sen då" (TPI)
*"ja men då får ni inte vara så tråkiga som ni är nu" (kliar mig på handen)
SB1"Nej jag lovar (kliar sig på handen) (TPI)
*"Ni ser väl om ni hittar mig i vimmlet då, Tack för tipset"

Sen gick jag ..

Detta är alltså en av de snyggaste tjejer jag någonsin talat med..

Sen gick jag på Bishops och tog en öl snackade lite med några äldre herrar bara för att hålla det sociala igång.

Efter det gick jag till Harrys. Körde ett mynt trick på vakterna för att det skulle gilla mig. Behövde inte ens visa leg i dörren..
Hängde in jackan och när jag gick in med hakan högt och rak i ryggen var jag alfahanen på stället.. Min outfit gjorde jobbet, Jag var Alfahanen nummer ett! Alla tittade på mig och jag ägde stället utan att jag ens öppnat käften!

Ställde mig i baren och beställde en öl. Just när jag ska betala så känner jag en hand i nacken, det är tjejen från Pitchers ännu snyggare än sist.

SB1 "Va kul! Du kom hit!"
*"Ja jag ville ger er en chans till så."
SB1 "Haha! Vad gör i i den här stan då?"
 Bla bla bla bla bla massa tråk snack.
 Avbryter henne och frågar
*" är du alltid så blond?*
SB1 generad " neee, visar sin råttfärgade utväxt"
*Åh fy fan det där måste du göra något åt" (Ler)
SB1 " ja jag vet...."


MItt problem här är att hennes kompis är borta. Det är bara jag och måltavlan vid ett tidigt stadie, inte bra... Men det funkar

*" jag måste avsluta mitt hemliga uppdrag, vi ses sen"

går till garderoben och hämtar min telefon, kortlek och tuggummi"

Ställer mig vid ett bord och svarar på några sms jag fått, då kommer hon tillbaka, Tar mig i handen och säger

SB1 " Kom vi går upp till övervåningen"
*"ja!  jag har alltid undrat vad som finns där uppe.."
SB1 " Hahahaha!  Du har ju aldrig varit här!?"
*" Ne just därför" (Ler)


Vi går upp. Där uppe spelar ett bra cover band.

Hon babblar om en massa tråkiga grejer

Tar henne i handen och säger.

*"nu får du vara tyst jag ska berätta en sak"
SB1 "jaha? (ler)
*vad är det som gör att jag dras till dig?"

Och nu säger SB1 exakt det jag vill att hon ska säga, så jävla flyt jag har!

SB1 "För att jag är snygg, (skrattar)
*"haha! du! Skönhet är vanligt, finns det något annat hos dig som skulle göra att jag vill träffa dig igen?"

Utan att jag ens gjort något börjar hon räkna upp bra egenskaper (Tpi bara ramlar in, ett efter ett.)

Avbryter henne brutalt och frågar.

*" vill du kyssa mig?"
SB1 "Kanske" (Ler som en sol)

Kysser henne..

Helt perfekt.. Jag vill ändå påstå att de flesta tjejer jag haft en relation till har sett riktigt bra ut men den här tjejen är helt outstandig, hur snygg som helst 9 p. Helt sjukt presterat.


Nu tar dock kvällen en vändning. Och det här är ingen rolig läsning..

Jag snackar med några shyssta grabbar vid ett bord. hittar sedan henne vid baren.. Hon är misstänksam och frågar kör du The Game på mig?

*"The Game?!, menar du raggnings boken?
SB1 " Ehh  ja, min kill kompis såg trolleritricker och sa det till mig"


HELVETE!!  Jag vet inte grabbar men det här sargandet har blivit en fluga och alla vet om det vad ska vi göra åt saken.

Jag försöker prata mig ur situationen men hon känner sig utnyttjad och jag får dåligt samvete.

*" Du får tro vad du vill, jag har läst den boken men det är bara bullshit, det är bara mig du ser här, du trivs uppenbarligen inte så bra med mig nu så jag går, vi kanske ses igen, det är upp till dig, du är en fin tjej, Sköt om dig.. Hejdå.


Så grabbar.. Inatt var jag inne på att stänga bloggen , men jag vill inte tro att det är kört.. Hur ska vi göra?


// Pope


"Nothing you can say but you can learn how to play the game It's easy" . The Beatles - All you need is love


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaha Pope..... du lät ju skit bra. den stan kanske funkar ändå ;)

de där med att folk vet om boken kommer nog att upplevas 1000000000 ggr till men vi måste komma på ett sätt att avleda SB:n när den frågan kommer upp.. kanske räcker med att man inte har hört om den boken tidigare..... aja keep on sarging



//Nine9

2009-03-29 @ 18:46:13
URL: http://seductionsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0